segunda-feira, 3 de agosto de 2009

TOMASZ SZYBKI WILK - INFO

Tomasz Szybki Wilk / Orli Szpon urodził się w Toruniu, pracuje jako szaman, człowiek medycyna i przewodnik duchowy.

Moją misją jest:
* rozpowszechnianie praw Boskich i praw życia w harmonii z Matką-Ziemi
* przygotowanie ludzi do nadchodzących zmian na Ziemi
* pomoc ludziom aby mogli żyć w szczęściu i zdrowiu oraz promieniować zdrowiem i miłością na innych

Moja praca polega przede wszystim na:
* Dzieleniu sie wiedza o prawach iluzji i wielowymiarowej zeczywistosci przy pomocy Kabaly oraz Swietego Kaledarza Majow Tzolkin.
* Pomocy innym w odnalezieniu wlasnego zrodla sily, talentow oraz zalet
* Pomocy z zidentyfikowaniu i naprawy brakow energetycznych, znanych za naszych czasow jako choroby i/lub wady charakteru

Krotki zyciorys:
Juz jako dziecko bawilem sie krysztalami i wachadlem, jako nastolatek wkroczylem na sciezke samo rozwoju przez sztuki walki oraz medytacje.

Zawsze pomagalem innym, ale niezbyt swiadomie dlaczego i jak to robic lepiej.
Pozniej juz jako dorosly dzieki rytualom Kosciola Santo Daime (Kosciol dla Aniolow, Czarwonikow i pretendentow), oraz szmanow polnocno i poludniowo-amerykanskich rozszazymem moja swiadomosci, odnalazlem Boga i nauczylem sie wiele o sobie, o innych i o prawch zadzacych Wszechswiatem.

Jestem studentem Tai Chi, Kabaly, Swietego Kalendarza Majow, Tao, Buddyzmu Tybetanskiego oraz szamanismu z Hawajow, Polnocnej Ameryki i Amazonii.

Szybki Wilk / Orli Szpon to moje imiona Navaho.
Mój Kin Maya to KIN 184 - Żółte Biegunowe Ziarno

Nenhum comentário:

Postar um comentário